Woonaccent – Makelaar in Enschede
In deze tijd is er veel krapte op de woningmarkt. De prijzen zijn de afgelopen jaren omhoog geschoten en het einde lijkt nog niet in zicht. Zodra een huis te koop staat is deze vrijwel meteen verkocht en voor starters lijkt het lastig om een woning te kunnen bemachtigen. Het aanbod is namelijk laag en de prijzen zijn hoog. Daarnaast zijn de kosten van het bouwen van een huis ook nog eens flink gestegen. Om als starter een woning te kunnen bemachtigen heb je dus een goede en snel schakelende NVM makelaar nodig.
De kracht van Woonaccent makelaars
Woonaccent is een branding & ondersteunend merk die makelaars helpt op het gebied van marketing. Door landelijk samen te werken kunnen ze net dat kleine beetje extra service en kwaliteit leveren dat je van een makelaar verwacht. Zo kun je ze bijvoorbeeld voor 3 maanden gratis uitproberen. Bevalt de service of het verkooppakket niet? Dan zeg je zo kosteloos op. Woonaccent Makelaars helpen je ook met het taxeren van je huis, geven je hypotheek advies en ze doen ook een gratig waarde indicatie. Dit is handig als je bijvoorbeeld twijfelt om te gaan verhuizen en niet precies weet hoe de kosten en baten zullen gaan uitvallen.
Het kopen van een huis
Het kopen van een huis is in deze tijd erg lastig, omdat er simpelweg weinig te koop staat en de vraag behoorlijk groot is. Woonaccent makelaars kunnen je helpen om jouw vraag te koppelen aan de geschikte woning zodat je niet telkens achter het net vist.
Het verkopen van je eigen huis
Het verkopen van je huis dat doe je niet zomaar. Je moet namelijk zorgen dat de woning wordt gepresenteerd op Funda en dat je advertentie hier ook een goede locatie op krijgt. Verder moet je natuurlijk zorgen dat je huis er prachtig opstaat om zo de kans om het te verkopen aanzienlijk te verhogen. Dit gebeurt vaak met speciale 360 graden foto’s en ondersteunende video’s.
Extra marketing inspanningen
Veel makelaars doen wat andere makelaars ook vaak doen en weten zich daarom moeilijk te onderscheiden. Bij woonaccent worden er naast de “normale makelaarstaken” ook nog extra inspanningen gedaan zoals het opzetten van een Facebook advertentie waarmee zeer veel potentiële kopers worden bereikt. De woning wordt ook op de website van de makelaar geplaatst waar maandelijks zeer veel bezoekers op jacht zijn naar een nieuwe woning.